Thursday, December 25, 2008

Massutskick?

Handen på hjärtat; hur många av er skickade er "God Jul"-SMS som massutskick? Jag vet att några av er gjorde det, ibland märks det.

Jag kan erkänna, det gjorde jag. Opersonligt och tråkigt kan tyckas, men jag skickades 65st SMS och jag orkar då inte skriva så många! Huvudsaken är att ni fick något, att jag inte glömde bort er. God jul på er!

Vidare så kan jag låta meddela att jag inte kommer orka försöka skicka massa "Gott nytt år"-SMS, då nätet alltid är överbelastat där kring midnatt. Så jag vill inte höra något gnäll över att ni inte fått något sen, okej? Bra. Tell your friends.

Min jul var helt okej. Jag fick massa köksgrejer och en jävla massa handdukar, så nu har jag de områdena täckt.

Min tjej hade bakat massa julbak och bäst var lätt daimen som hennes pappa och systers pojkvän fick plast i, för tydligen hade hon lyckats smälta en av mina smörknivar då hon bakat. Något hon missat att berätta för mig... Minsann...

God Jul och allt sånt.

3 comments:

Anonymous said...

Tycker det var en väldans massa gnäll. Du gillade ju dajmen. :P Förresten så fick du ju saker du ville ha (de flesta iallafall).

Arcade Berg said...

Jag har inte gnällt. Och jag gillade daimen, absolut. Dessutom hade jag turen att inte få din special ingredient. Och jag har inte klagat på julklapparna heller. Jag ska göra tacopaj som aldrig förr nu.

Anonymous said...

Skaffa en Iphone så försvinner möjlighet att fuska med massutskick :P