Sunday, April 19, 2009

Nu är våren här

Jag hängde precis in vinterjackan i garderoben tillsammans med handskarna och mössan. Halsduken har jag dock kvar ett tag till, ifall vampyrer anfaller.

Det märktes att det var vår igår då jag och Sofia promerade vad som kändes som 1 mil till Göteborgs Botaniska trädgård. (Det visade sig vara ynka 4.7km...)

Men gissa vad jag fann där? DINOSAURIER!!! I swear to god, I was like, Emiliooo!

Där fanns en triceratops jag ville ta bild på men det var en midjehög liten jävla honjävul där som satt och red och det hade sett ut som om jag var ett pedo om jag gått fram och fotograferat. Ungjäveln klev heller aldrig av! Väntade hur länge som helst! Ungar... Låt bli mina dinosar.

Dessutom var det en liten kinapuff vid T-rexen också som inte ville flytta sig. Men då det är självaste konungen, självaste Tyranosaurius Rex, då får man ta bild ändå! Så notera dinon, inte barnet.




3 comments:

DeBrat said...

Man, that's awesome!! :D fan va ballt.. men hade ju velat se den där triceratopsen också, förstås...Dom var ju mina favvosar då jag var en liten hondjävul ;P heheh... (kankse var jag som var där, då du inte fick fota?! dumma jävla jag isf...;P) kramar

DeBrat said...

Ps. Av oförklarligt skäl fick jag just en stark lust att se A Night At The Roxbury..kan du förklara detta för mig? ;)

Anonymous said...

Haft en grym helg, trots kinapuffar, hondjävular (glad att du inte använde det riktiga namnet förresten) släktträffar och män med rejäla käkben. :P

Doing the pusståg*