Saturday, January 24, 2009

Knife skill!

För ca: 2 veckor sedan när jag skulle göra sallad skar jag in ett snitt i höger tumme. Det blödde och gjorde ont som fan.

För ca: 1 vecka sedan när jag skulle göra likadan sallad råkades jag skära av lite längst ut på min vänstra tumme. Det gjorde ont som fan och jag blödde i ca: 12h. Idag är den tummen ett par mm kortare och den senaste veckan har jag spelat spel med pekfingret istället för tummen på vänster analog spak. Jag har dock vunnit i Marvel Vs. Capcom 2 ändå!

För ett par timmar sedan skulle jag göra likadan sallad igen och det slutade med att jag drog ett snitt i vänster pekfinger också. Det har slutat blöda men gör fortfarande ont.

Då kan man fråga sig?
1. Bör jag få hantera knivar?
2. Vad vilar det för förbannelse över denna smarriga sallad?
3. Hur ska jag nu spela?

2 comments:

Anonymous said...

Din stackare... kankse är det ett tecken, du ska inte äta god sallad? hmm... ;)

Anonymous said...

Du har ju fortfarande två fungerande fötter så jag kan inte förstå hur det skulle vara några problem att spela? ;)