Tuesday, September 11, 2007

Gore is Good

Jag erkänner att det var ett tag senaste inlägg nu och ni har mina ursäkter. So, pipe down.

Just nu känner jag att jag har väldigt lite tid över, tack vare (inte pga.) Rope, mitt nuvarande spelprojekt! Det är åttatimmarsdagar på skolan som gäller för det mesta, för att hinna med projektet samt 3D-grafikskurser jag läser samtidigt.

Är det någon som är intresserad av att få testa Rope allt eftersom i utvecklingen och få hjälpa till med feedback, skicka mig ett mail om ni kan den, eller skriv bara en kommentar på detta inlägg!

Tiden läker alla sår sägs det och det kanske stämmer, för jag har börjat lugna ned mig lite efter Amazon's tjuverifasoner mot mig! Jag kanske inte heller behöver vara så ledsen att jag inte får Lair längre, med tanke på dess hemska recensioner det fått. 4.9 på IGN, t.ex.

Näe, istället är det bara vänta på Assassin's Creed! Mmm, mumma!
Även Warhawk blir det nog ett inköp på väldigt, väldigt snart.
Och förresten, jag har skaffat Super Puzzle Fighter 2 Turbo HD Remix också till PS3 och jösses vad roligt det är 2 Players. Jag har inte provat det singleplayer.
Även Flow finns nu på disken.

En annan trevlig liten spelnyhet är att det släpps några screen shots från Ninja Gaiden 2 (eventuellt läckta) och jag måste erkänna, nog mycket blod ger ett högt betyg hos mig.
Och jag är ändå speldesigner och ska vara svårare att köpa än så, jag ska vara kritisk och analytisk när jag undersöker spel. Det är jag oftast men dessa screens, moahahaha, jag vill spela det bara för att skvätta skärmen full av blod!

No comments: