Tuesday, September 18, 2007

Steam kan dra åt...

Först en fråga som många undrar, vad kommer hända med Colin McRae-franchisen nu när killen är död? Kommer det några fler spel med titeln eller kommer de byta prefix?
Visserligen tog man bort hans namn för den amerikanska releasen av DiRT, så det kanske inte blir så stor omställning.

Anyhow, Steam har gjort mig arg idag.
Jag skulle köpa The Orange Box men Steam vägrade att ta mitt VISA-kort som jag vet fungerar, eftersom jag använder det nästan dagligen för att handla online!
Men nääääe! "Vi är Steam, we don't like you!"
Efter X antal försök så har nu mitt VISA blivit spärrat på Steam, så jag inte längre kan handla något där alls.

Jag har skickat ett mail till deras hjälpavdelning men vi får se hur mycket det hjälper.

Bläh!

Förresten så bör jag nog börja prata långsammare för jag kommer på mig själv allt oftare att sluddra pga. att jag snubblar över mina egna ord... Inte bra...

No comments: