Wednesday, September 12, 2007

Impulshandla

Näe... Typiskt... Nu kommer det snart att ryka massa pengar igen.

En polare gav mig precis en länk till dessa små skönheter!


De kostar inte mer än 80:-/st och frakten är ca: 20:- världen över, så det är svårt att låta bli! Jag vill ha en röd och en grön och med största sannolikhet kommer jag snart att ha det.

De finns att köpa på: http://gadget.brando.com.hk/

Dessutom kommer förmodligen batterier till min laptop in i lager på 24 på fredag som jag ska beställa och nu medan jag bara slösurfade deras sortiment hittade jag denna lilla filur:


Det enda den gör när man stoppar in den i USB-porten är att "hoppa"... Jucka säger jag. Ser mer ut så. Det är ju helt sanslöst roligt och meningslöst! Ett måste!

Man kommer till skolan och stoppar in den medan man arbetar. Why? Because I can!

Den kostar dock tyvärr 125:- men det kanske är värt det med tanke på hur mycket underhållning man får ut av den...

No comments: