Sunday, November 23, 2008

Gammal kärring?

http://picdit.wordpress.com/2008/11/20/a-20-year-old-model-photographed-as-if-she-were-10-20-30-40-50-and-60-years-old/
Ganska coolt tycker jag!

Anyhow; den här helgen har jag spenderat i Skövde. Mycket trevligt måste jag säga men ikväll blir det hemgång. Hoppas bara jag orkar ställa mig och laga lite mat tills imorgon.

Jag har beslutat mig för att byta host på min arcadeberg.com-blog, då wordpress.com's egna hostande är väldigt begränsat. Så det blir wordpress-systemet men på egen host istället. Fast... Vad bryr ni er? Ni kommer inte märka någon skillnad.


Jag såg lite One Piece idag. Senaste avsnittet jag såg var 159 och nu sitter jag här på min laptop och har inga fler avsnitt i Skövde. NEED! Nu är det spännande! Ojojoj, hur ska det gå för Chopper?

No comments: