Saturday, July 28, 2007

Kinesproduktion

Det blev ingen sockerkaka bakad men däremot har jag lyssnat på tok för mycket Weird Al idag. Just nu spelas Cavity Search upp i högtalarna, det ryser faktiskt lite i kroppen när man hör tandläkarborren, trots att jag aldrig behövt borra någon tand, förutom vid operationer för visdomständerna.

Jag har faktiskt varit lite produktiv idag. Dels så har jag skrivit ett designdokument om hur jag anser att man bör kontrollera åtta tentakler med hjälp av Wii's Remote och dess Nunchuck. Medan jag skrev det kom jag även på ytterligare en brilliant idé:
Ett bläckfiskstrategispel! Använd det ordet i hänga gubbe om ni vill.

Utöver det beställde jag alldeles nyss ett par nya hörlurar, då mina andra är så slitna och mitt headset inte är roligt att släpa med sig då en mic som sticker ut kommer peta ut ögonen på någon stackare.
Men nu ska jag ta och fixa middag. Det får bli smarrig korvstroganoff idag!

No comments: