Saturday, July 28, 2007

LEGO Indiana Jones

Läste precis att LEGO Indiana Jones kommer att komma. En teaser-trailer finns att se på IGN. Jag tycker det verkar vara en toppenidé! Det har förmodligen precis samma gameplay som Star Wars-spelen fast man har också piska och kan svinga sig.

Personligen gillar jag när de gör nya LEGO-spel som baseras på en känd licens, tack vare att de har en så otrolig charmig stil samt att de faktiskt hittills har varit roliga att spela.

Men det jag vill ha just nu är inte Indiana Jones, jag vill ha Batman och jag vill ha det till samtliga "next-gen" konsoller plus PC.

NOTE: Although this game has been confirmed, the title has not been announced for any specific platform -- the game may or may not be released on this system. Please check back for official info.

Det kan ju bli hur roligt som helst bara de behåller stilen, ett simpelt gameplay och får med många, många av Batmans prylar och mojänger! Jag vill slänga bataranger mot Jokern!

Typiskt... Nu började jag längta efter Dark Knight igen.

Efter att det är klart har jag dock förslag på ännu bättre spel:
  • LEGO X-men
  • LEGO Spawn
  • LEGO Spider-man
  • LEGO Transformers
Gimme, gimme, gimme!



No comments: