Saturday, January 19, 2008

2008 och bloggande

När man har haft något man gjort regelbundet för att sedan inte göra det på ganska länge, kan det ofta vara svårt att komma igång med det igen.

Det är vad som hände med mig och bloggandet. I slutet av förra året så kom saker emellan och det blev aldrig av att jag postade något nytt inlägg. Lite nu och då kunda jag tänka "men det där borde jag nämna i bloggen" men det blev ändå inte av.

Jag sitter nu här med nya krafter och skriver årets första inlägg! Jag har ett flertal topics jag tänkte ta upp men istället för att skriva ett första inlägg på många tusen ord tänkte jag istället att jag lika gärna kan sprida ut dem. Jag är redan sen med det mesta så vad gör väl några dagar eller veckor mer?

Så börja håll koll på bloggen igen, eller kanske rent av börja RSS-prenumerera? Snart kommer här finnas nya inlägg om Zeitgeist, XBLA, min tjej med pusselspel och hur mitt företagsskapande går.

Det enda jag tänkte nämna utöver det nu är att spelprojekt 3 är över från och med idag!

Produkten är något jag är otroligt stolt över att visa, så har ni Half-Life 2; gå in på www.ropegame.com och ladda ned "min mod"!

No comments: