Thursday, February 28, 2008

Co-op är kul

Som topic lyder, så enkelt är det bara.

Igår på lunchrasten satt jag och två vänner och spelade en Warcraft 3 "mod" (map, whatever) och blev helt fast, så det slutade med att vi tre och en till (dvs. fyra st.) satt ihop och kvällen och LANade det spelet i 4h tills vi "klarat" det. Den heter Enfo's Team Survival. Den är absolut ingen nyhet men god likaså och något jag rekommenderar om det är personer därute som letar något roligt co-op.

Annars kan jag inte låta bli att se fram emot Army of Two; spelet som kan bli bland det roligaste på länge eller falla platt och visa sig vara värdelöst!

Men just nu, i denna stund, denna timme, minut, sekund så är det spel jag ser mest fram emot av alla, inklusive LBP och Fallout 3 ett XBLA-lir vid namn Castle Crashers!

Jag vill sitta ned med tre vänner framför TV:n och spela Castle Crashers!



Coming 2008.

No comments: