Monday, February 11, 2008

Say cheese

Jag älskar min flickvän för hon är den enda jag vet som kan låta som en ost!

Till sist och äntligen har jag köpt en ny mobil. Efter att ha velat i över ett år fick något av ett impulsköp avgöra saken.

Tidigare har jag farit fram och tillbaka mellan vägfilerna på mobilfunktionsmotorvägen, musikmobil, kameramobil, designmobil, windowsmobil eller en simpel mobil som det går att ringa med.

Anledningen till att jag behövt en ny är för att min trogna SE k700i lägger på lite nu och då, tycker att batteriet borde ta slut när som helst och stänger av sig närhelst den vill. Plus att mini-joystick på en mobil nog är den dummaste idén sedan Daikatana.

Det fick bli en Samsung D900 Ultra Edition från Tradera. Begagnad men billig. Den är inte en ny modell direkt men jag blev förälskad i just en sådan här mobil i julas när jag provade en kompis exemplar.

Pengarna är överförda och det är bara hoppas att den landar i postlådan snart.

1 comment:

Anonymous said...

And I am damn proud of it! :)