Monday, October 20, 2008

Det äkta inlägget

Okej, jag är inflyttad, packlådorna är borta, jag har haft inflyttningsfest... Jag antar att det är slut på ursäkter för att inte blogga.

Till att börja med så håller jag just nu på att ladda upp ett litet klipp på YouTube som visar upp lägenheten för den som är nyfiken.


Jag är fortfarande i behov av en Ikeatur för att köpa förvaringslådor att ha massa prylar i. Just nu så är de undanstuvade i byrålådor etc. där de inte ska vara egentligen.

Bredbandsbolaget har fortfarande inte gett mig Internet så just nu använder jag mig av mitt mobila bredband från Telenor.

Hmm... What more? Jag startade en ny blog igår på arcadeberg.com som är mer menat för folk med spel/spelutvecklarintresse där jag låter bli att blogga om meningslösa saker som... Att jag flyttat. Titta in om ni vill (English only).

LittleBigPlanet är fördröjt.... Skit också.

Inflyttningsfesten var en succé. Jag hade jätteroligt och fick jättebra inflyttningspresenter. Särskilt med tanke på att jag inte förväntade mig något sånt.

Bläh, vad mer? Snart fyller tjejen år och jag känner mig nöjd över vad hon ska få.

Men okej, alltså, nu är jag tillbaka. Bloggandet bör komma igång igen. Vi hörs!

3 comments:

Anonymous said...

Du har ju städat och fått iordning jättebra sen igår. :)

Tirja said...

Riktigt snygg den va din lägenhet ^^
Hoppas allt e bra med dej vännen!

Tirja said...

NJae la till Tirja som tilltalsnamn, har kvar dom andra med.

Jo då det mesta är bara bra här ^^

kram kram