Sunday, October 26, 2008

Vintertid

Gör med klockan som man gör med trädgårdsmöblerna:

På våren ställer man fram trädgårdsmöblerna. På hösten ställer man tillbaks dem.

Detta lärde jag mig igår och det är ju brilliant! Ramsor är jättebra!

Nu har nya Castlevania till DS kommit också, det är mycket möjligt att det blir att prova det ikväll på tåget från Skövde till GBG. Eftersom alla andra är suveräna hoppas jag på inget mindre med detta. Det fick även mycket fina omdömmen på IGN.com

Jag tänkte lägga upp en lite läskig bild också. Bilden föreställer vad jag hittade i mitt kylskåp dagen efter inflyttningsfesten. Min flickvän förklarade för mig att det var en "specialsås" de gjorde på fyllan. Den stank! Doften satte sig i mitt kylskåp i en dag extra efter jag slängt specialsåsen! Den innehöll det mesta i kryddväg och BBQ-sås.

Usch!

Edit:
Ojojoj! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Det var inte alls någon specialsås. Det var en röra och hör sen!

5 comments:

Anonymous said...

Det är en röra måste vi bara påpeka!=) Gör inte du starka röror när Fia inte är hemma?

Anonymous said...

Tänkte precis kommentera och säga detsamma. Är absolut ingen specialsås, det är en stark röra!

Anonymous said...

Mmm det var bäst för dig att du ändrade det. Röra it is!

Känn dig utmanad. :P

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

klart som fasen att det var en röra! Men någon som inte gillar svensk humor förstår förmodligen inte det ;)