Saturday, March 22, 2008

England - Landet Kinky

Om ca: 1½ månad är det dags för årets kinky-kväll; kvällen då folk klär sig som de alltid vill vara klädda och de äntligen får se att det finns fler än de själva som har lite läder i garderoben.

Jag är faktiskt riktigt stolt över mitt utstyrsel förra året tyvärr är det ju i år gammal skåpmat och något jag inte kan använda igen. Jag måste överraska, förvåna och framför allt, toppa den!

I dagsläget är min gamla dräkt sedan länge nedpackad i en väska.


Jag har nu börjat jaga efter delar till min superdräkt 2008 och tror mig tillsist ha bestämt mig för alla komponenter. På slutet kommer det nog hamna på en högre prislapp än förra året. Förra dräkten slutade på ca: 1500:-. Jag kan dock inte berätta vad jag ska skaffa än, då det förstör överraskningen! Men sanna mina ord, det är sexigt och det kommer bilder!

Det är en intressant slutsats som finns att dra när man surfar omkring på nätet och letar kläder inom kategorierna kinky, fetisch, latex, leather, PCV och heavy rubber:

En överväldigande majoritet av alla dessa butiker befinner sig i England! Nästan varenda en är .co.uk-sidor! Det är helt otroligt vilken stor andel som är det!

England måste verkligen vara ett fantastiskt land att leva i! Det verkar som om det finns en liten fetisch-butik i varenda kvarter.

Lyckos dem.

Själv måste jag betala £10 i frakt...

1 comment:

Jesper Bylund said...

Jag gillar din inställning mot England, måste dock tipsa om att Google rankar sidors värde även utifrån vart dom kommer ifrån. Så det är stor chans att du bara får upp dom brittiska och inte de asiatiska för att google anser att dom är oviktiga för dig.