Tuesday, March 18, 2008

Still going strong... Hon är galen!

Min flickvän och jag kom hem idag vid ca: 14.30 efter att ha handlat. Jag sprang iväg på ett ärende medan hon började se ett avsnitt Grey's Anatomy. När jag kom tillbaka ca: 1h senare så spelade hon Pixeljunk Monsters. Hon gillar det spelet... Japp, hon gillar det spelet mycket.

Strax före 17.00 började hon försöka få regnbåge på en bana som är lite klurig. Regnbåge är att klara en bana perfekt utan att släppa igenom en enda fiende (spelet är alltså ett Tower Defence till PS3).

Ca: kl. 22.00 fick hon sin regnbåge....

Låt oss reflektera över detta. Hon satt alltså och spelade om samma bana igen, igen, igen och igen, gång på gång på gång på gång i fem (5) timmar! Det kan jag ärligt säga att det skulle jag aldrig orkat! Man tycker att hon borde blivit less då och japp, det blev hon... På den banan. Hon sitter fortfarande och spelar medan jag skriver det här runt midnatt.

Hon har spelat Pixeljunk Monsters oavbrutet (utöver middag, som hon åt medan hon spelade) i över 10 timmar...

Jag har sannerligen skapat en äkta gamer av henne! Jag älskar henne!

No comments: