Sunday, March 16, 2008

Mycket att göra och så försov jag mig...

Tokviktigt dag då jag har massor kvar att göra på en arbetsuppgift och självklart lyckas jag försova mig 5h!

Jag var nykter hela kvällen igår, så det har inget med bakfylla att göra. Vilket leder mig till att tro att det beror på en av två saker:
  1. Jag jobbade "för hårt" igår.
  2. Det är inte bra att somna till One Piece.
Än vad det beror på så var det inte bra, så nu får jag jobbar nå så in i norden! Men men, det som inte dödar härdar.

Snart dags för frukost/middag också. Igår blev det Chicken Bits, undrar om jag ska äta samma sak idag eller om man kanske skulle slå till med Parisare. Problemet är bara att till Parisare så vill jag ha stekta ägg och jag har bara ett kvar nu, plus att det är gott med mos men min mjölk är slut. Det sista är dock lätt fixat med att äta Heinz Baked Beans istället.

No comments: