Thursday, March 27, 2008

FLIN

Flickvännen ligger och sover i soffan. Hon är bra gullig hon.

Idag fick jag besked om att jag på tisdag ska till GRIN på arbetsintervju! Tydligen gillade de mitt arbetsprov jag skickade in förra veckan, så nu är det bara för mig att hoppas innerligt på anställning.

Det vore inte helt fel med ett jobb, med lön och en plats att börja arbeta på "Senior"-titeln inom branchen.


Jag ska inte klaga även om jag inte får jobbet, då det är det första jobb jag söker. Även om det är svårt att tro så känner jag mig redan ganska nöjd som faktiskt får komma på intervju, bara det boostar egot en del.

Men något jag ser fram emot i klass med intervjun är att jag snart ska få besök från den bästaste barndomspolaren från norr, så det äntligen kommer vettigt folk till Skövde! Den fjärde april verkar det bli. Mycket trevligt!

1 comment:

Anonymous said...

Ses snart!