Saturday, April 05, 2008

Kizo & jonash

Mycket har hänt sedan sist!

Jag har varit på min arbetsintervju hos FLIN men kommer inte få ett besked förrän om ca: en månad eller liknande. Lite väl jobbigt att vänta men nu är det i alla fall inget jag kan påverka längre, så det känns mindre nervöst nu än tidigare.

Annars har jag börjat beställa grejer till årets Kinky som går av stapeln den 9:e maj!

Som tidigare nämnt kan jag inte berätta vad det är, då jag vill att min dräkt ska vara en hemlighet till showtime men jag kan ge ledtrådar i form av en rebus!


Vad är nu detta? Dun dun dunnn!

Nu vidare till något helt annat!
Min gamle vän "jonash" kom på besök idag och stannar i över en vecka. Joy!
Som vän sedan evigheternas begynnelse har han enastående smak, därför går dagarna ut på att sitta i soffan med varsinn laptop i knäet om vi inte sitter och spelar något roligt till en konsol.

Idag har innehållit Gears of War, Teenage Mutant Ninja Turtles IV - Turtles in Time (underbart!) och Unirally!


Imorgon blir det Gears of War, mathandling och lite diverse WC3-kartor i AGES skulle jag tro! Ev. att vi hinner börja på Halo 3 också.

Spännnande vecka!

No comments: