Friday, April 18, 2008

Jag har börjat slöa...

Jag får lite ångest när jag pseudoanalyserar mig själv och vad jag gör av min tid.

De senaste veckorna har jag faktiskt varit riktigt slö. Visst, jag har gjort klart verket till mitt examensarbete men rapporten kunde jag allt ha kommit längre med vid det här laget.

Jag har kommit in i en sån där fas då man sitter väldigt mycket och funderar över vad man kan göra utan att faktiskt göra något. Jag slösurfar, ser anime och fördriver tiden på MSN. Det är ju hemskt! Tid ska användas till att producera! Visserligen gjorde jag faktiskt en figur i cernitlera igår men fin blev den inte... Bild kommer sen någon dag när jag orkat limma fast antennerna jag råkades bryta av efter härdning.

Det är dags för mig att börja ta tag i saker! Skriva, fundera, designa, osv!

Btw, jag kom precis med i den stängda betan på Metal Gear Online. Jag vet nästan inget om spelet men att vara IGN Insider har sina fördelar:

CONGRATULATIONS!
You are qualified to participate in the
Metal Gear Online Beta promotion!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.