Saturday, April 26, 2008

Smått och Gott

Nu var det ett tag sedan sist, så jag har hunnit samla på mig lite meningslösa grejer att blogga upp.

Det mest fantastiska är väl det faktum att jag i förrgår fick mail om att jag nu är godkänd i kursen "Informationskompitens". Det är jättekul att höra, särskilt eftersom jag aldrig gjorde uppgifterna som betyget skulle grunda sig på. Det är roligt när folk inte har koll.

Så bara så ni vet, jag är alltså kompitent inom information. Dvs. jag vet allt.

I förrgår var jag även med i radio på P4. Det var bara en sån där random händelse pga. att jag var vid "rätt plats vid rätt tillfälle". Skövde har tydligen blivit utsedd till årets studentstad och jag och en kompis gick ut från en byggnad på campus precis när det stod någon radiokvinna där och sökte studenter.

Det var nog ingen intressant sändning; jag har inte hört den själv. Hon sa att den skulle sändas i förrgår och att den skulle finnas online. Så för den som orkar browsa P4's hemsida kanske den finns där.

Jag köpte häromdagen ArcadeBerg.com, då jag kände att om det är någon som ska äga den domänen så är det jag. I samma veva blev mitt köp vidareskickat till deras bedrägeriavdelning pga. att de inte gillade mitt VISA.

Jag har ingen riktig koll på hur det ligger till för köpet gick igenom och jag kan använda tjänsterna.

Sist men inte minst så har jag beställt GTA IV nu... Jag tänkte inte göra det, då jag inte tror att det är så himla bra som alla vill att det ska vara men då IGN.com ger det 10 av 10 så känner jag ett visst behov.


Btw, jag köpte TMNT på Blue-Ray också.

Det var nog allt för denna gång.

Au revoir!

No comments: