Tuesday, April 15, 2008

Bantning på G!

Jag fick lite mer grejer till min kinky outfit idag med posten och det är bara konstatera, det är slut på godisätandet för min del!

Torsodelen går på med otroligt mycket våld och hjälp från min flickvän men den sitter ju inte direkt skönt kan vi säga. Inte för att magen är ett stort problem i det hela men varenda milimiter räknas i dessa kläder!

Sedan har vi byxdelen... Jag har inte lyckats få på mig dem ännu. Det verkar som att ända lösningen är att raka benen och olja in dem... Jag vill poängtera att jag inte skrev det där för att vara rolig, det är tyvärr den bittra sanningen. I och för sig är det ju lite komiskt också om man inte är jag.

Jag såg även Juno ikväll, till sist.

En mycket bra film som rekommenderas varmt till alla då den innehåller en uppsjö av helt underbara karaktärer!

No comments: