Monday, August 27, 2007

Galet billigt!

Minsann!

Jag förbokade Lair och Folklore till Playstation 3 ikväll för 207:-/st. Ett mycket attraktivt pris för att låta bli med överdrifter.

Jag hade tidigare aldrig tänkt köpa Folklore men detta pris för ett ändå roligt spel, baserat på demot, är onekligen för lockande för att inte ta vara på. Det är ju trots allt charmigt och erbjuder något nytt samt att dess cutscenes är så sjukt snygga!

Lair däremot har jag funderat på men aldrig känt ett "must have" för, men det var ju förut när jag ställde det mot en prislapp på 500-600:-.

Jag valde att få dem båda i samma paket med posten för billigare frakt, så jag slipper betala 80:- extra per spel.

Det finns inte mycket mer jag kan säga än tack Amazon och min goda vän som tipsade mig.


Antal betyg på filmtipset just nu: 1416.

No comments: