Saturday, August 18, 2007

Six-String!

Igårkväll spelade hon Piyotama en gång till... Hon ligger nu på plats 33 i världen i Free Range med poäng på 1 041 750. Hon kom till level 43 men fick bara en maxkombo på 9.

Men något jag måste få berätta är dagens filmtips! Igårkväll såg jag på Six-String Samurai (svensk usel titel: Samurai Sword) och den filmen är helt otrolig! Så underbar stil, så underbar...dialog! Så underbar musik!

Six-String Samurai är konst!

Jag rekommenderar den för alla! Även om många inte kommer att tycka om den, så bör den ses för att se hur man kan göra film!


"You ever try a pink golf ball, Wally? Why, the wind shear alone on a pink golf ball can take the head off a 90-pound midget at over 300 yards."

4/5 på filmtipset.se, eftersom jag kan erkänna att den inte är oskarmaterial och jag har problem med en grej i filmen. Vad kan jag dock inte nämna, eftersom jag inte vill spoila.

Antal betyg på filmtipset just nu: 1408.

No comments: