Sunday, August 05, 2007

id Super Pack

Gillar du id's spel?
Du vet; Doom, Quake, Wolfenstein, HeXen, osv.
Just nu kan du få en stor bunt av dem från Steam om du köper deras "id Super Pack" för $69.95. Det är för övrigt rabatt på $7, så det kostar $62.95. Jag har dock ingen aning om varför.

Spelen du får i paketet är:
  • Commander Keen
  • DOOM 3
  • DOOM 3 Resurrection of Evil
  • DOOM II
  • Final DOOM
  • Heretic: Shadow of the Serpent Riders
  • HeXen
  • HeXen II
  • HeXen: Deathkings of the Dark Citadel
  • Master Levels for Doom II
  • QUAKE
  • QUAKE II
  • QUAKE II Mission Pack: Ground Zero
  • QUAKE II Mission Pack: The Reckoning
  • Quake III Arena
  • QUAKE III: Team Arena
  • QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon
  • QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity
  • Return to Castle Wolfenstein
  • Spear of Destiny
  • Ultimate DOOM
  • Wolfenstein 3D
Att köpa alla dessa var för sig på Steam kostar $213, så man sparar ca: $150. Inte illa om man nu vill ha allt.

Personligen kommer jag inte köpa det, då jag redan har det jag vill ha från listan men jag tänkte att det kanske är av intresse för någon.

http://www.steampowered.com/v/index.php?area=package&SubId=440&cc=SE

No comments: