Wednesday, August 01, 2007

Kwoon

När det gäller musik så ligger jag ofta några år efter, så det här kanske inte kommer som en nyhet för många men jag fick i alla fall upp ögonen för en nytt (?) album i natt med en artist/grupp jag aldrig hört innan. Så som jag förstår det från deras hemsida i alla fall, så är de nya.

Since it came out a mere month ago ( June 2007) our stats have shown 200,000 visitors. That's huge, especially given the lack of publicity about our clip.

Kwoon - Tales and Dreams

Det första jag hörde/såg med dem var I Lived on the Moon och dess helt enastående video jag fick en länk till av samma vän som tipsade om Gaia Online.



Det enda stället jag hittar att köpa deras skiva på är deras egen hemsida. Jag hoppades på ett lättillgängligt album på CDON men icke. Det kan dock mycket väl bli ett köp ändå, för jösses, vad bra det är! Varenda låt på albumet är bra!

No comments: