Friday, October 19, 2007

I'm walking on sunshine!

Life is gooood!

Jag fick äntligen TV:n igår och jag kan säga så mycket som att jag inte är det minsta besviken! Att hitta analoga TV-kanaler var superenkelt och allt fungerade direkt. Som väntat så fanns det inte allt för mycket tid över för att blogga igår, så det får bli idag istället.

Två saker:
  1. Den är stor!
  2. Playstation 3 gör sig bra på den!
Inte ett enda pixelfel verkar det vara heller!

Dessutom har jag efter 10 månader som boende här fått upp persienner! Jag har haft dem i över ett halvår men det tog ett tag att få hjälp att få upp dem.

En sak hände dock... De var ihoptejpade med bruntejp som vi först var tvungna att få bort. Jag tänkte vara smart och klippa upp tejpen... Det skulle jag inte gjort... Jag råkade klippa av ett snöre, så en av dem går inte helt ned på ena änden!

Sånt är livet, det är bara sluta sura och vara glad över andra saker, som TV:n och...

ROPE!

Projektet går tokbra! Vi ligger före planeringen på flera punkter, däribland många inom programmering och det är inte det vanligaste när det gäller spelutveckling! Vi hoppas på att kunna börja testa på folk utanför utvecklingsgruppen redan nästa fredag! Följ framgångarna på www.ropegame.com. Vi kommer även ta in fler externa testare ganska snart.

1 comment:

Anonymous said...

Good post.