Wednesday, October 31, 2007

Crysis-demo

Spelade precis igenom Crysis-demot ( http://www.crysisdemo.com/download.htm ). Det var ganska roligt faktiskt, även om jag inte är helt förtjust med systemet att byta dräktfunktion med mittenmusknappen. Det hade fungerat bättre tror jag om spelet pausas när man var i den menyn.

Anyhow, jag måste då säga en sak. Äntligen några som förstått torrents!
Det är absolut inte första gången jag ser en officiell download som torrent men det är första gången jag ser en officiell sida länka till mininova.org och isohunt.com! Det är verkligen där man finner seeders och leechers och inte på någon privattracker som de själva hostar. Bra gjort!

Crysis-demot var dock ingenting mot ett spel jag beställde igår, som skickats idag och som förhoppningsvis landar i min postlåda ganska snart; The Simpsons Game!

Ett spel som gör parodi på spel, spelutvecklare och utgivare är ett måste! Att produktionen håller högsta klass och att det har ett roligt gameplay gör bara sockret ännu sötare!

Själv beställde jag PS3-versionen. Något jag finner underhållande med detta spel, är att det har olika omslag för varje konsol. Visst, det är inte samma spel till Nintendo DS som det är till PS3 eller Xbox 360, däremot är just de sista, PS3 och Xbox 360 identiska portar.

Det är nog bäst att jag drar mig mot sängen nu, så jag orkar ge 110% imorgon för ROPE!

No comments: