Thursday, October 11, 2007

Philips

Äntligen!

Det tog mig flera års funderande över vilken jag skulle köpa. Modeller har hunnit bli lanserade för att sedan hinna tas ur produktion under min funderingsperiod, men nu, till slut har jag beställt en HDTV!

En 47" FullHD (1080p) TV är nu påväg! Philips 47PFL7642D.


Jag fick idag ett mail från Webhallen där det stod:

Hej,
Vi har fått in 3 st Philips 47" LCD-TV 47PFL7642D (Full HD) till det ytterst förmånliga priset 15495 kr: http://www.webhallen.com/prod.php?id=76413
Erbjudandet gäller tills dessa tre har blivit sålda.

Normalpris är 19890:- så jag slog till!

Jag ångrar verkligen inte att jag i många år varit en trogen kund hos Webhallen. Det betalar verkligen tillbaka nu när jag blev Guldkund i och med deras "level-system".

Tro dock inte att jag tar förhastade beslut! Icke! Jag läste faktiskt en forumtråd om TV:n innan jag beställde.

Just nu sitter jag verkligen och längtar till leverans!

No comments: