Monday, December 17, 2007

Haley Joel Osment är inte längre nr.1 på min hatlista

Det är nu snart slut på måndagen, en vecka före jul.

Julklapparna är inte färdighandlade, packningen för resan till släkten är inte påbörjad och det nuvarande spelprojektet är verkligen inte klart.

Men faktum är, ang. den sista punkten att det går riktigt bra.
Tanken är att denna vecka öppna hemsidan; www.ropegame.com för fri registrering så alla som vill kan prova spelet. Tyvärr så suger den nuvarande hosten (x10hosting) totalt och sidan ligger för närvarande nere pga. MySQL-problem.

Jag tror vi kan ha något ganska bra när projektet är slut i januari och jag tror definitivt att vi kan ha något riktigt bra till SGA i maj 2008.

Alldeles nyss så såg jag och tjejen ikapp på Heroes, vi låg ett par avsnitt efter. Personligen gillar jag det mesta skarpt även om en del grejer är helt tokigt knäppt och dumt! Jag ser fram emot "Volume 3" och hjältarnas galna upptåg!

Men nu ska jag berätta om något katastrofalt jobbigt.

En film... Den gick igårkväll på TV. "Are we there yet?", en familjekomedi med Ice Cube i huvudrollen. Visserligen kan man redan här ana oråd och man kanske borde lista ut att man inte bör se den men jag ignorerade dessa känslor och såg den, från början till slut... Aldrig igen!

Den handlar om Ice Cube som vill få ihop det med en MILF, men tyvärr står han inte ut med ungar och efter att ha sett den här filmen så förstår jag det till 100%.

Största delen av filmen kretsar kring Ice Cube, vars karaktär jag redan glömt namnet på och MILF:ens två barn, en flicka och en pojke som jag tycker också ser ut som en flicka.

Ice Cube är faktiskt helt okej i sin roll och jag blev inte så irriterad på honom...men barnen...

  1. För det första så är de så fula så att det är jobbigt att äga en stor TV!
  2. För det andra är de så dåliga skådisar att de inte ens borde finnas att Googla!
  3. För det tredje är de så fula att det är jobbigt att inte vara blind!
  4. För det fjärde är deras karaktärer så dumma att svältande afghanbarn utan utbildning är smartare!
  5. För det femte är de så fula att jag blir aggressiv och vill att det plötsligt ska bli en splatterfilm där deras ansikten (speciellt sonens) körs in i en flismaskin!

Gång på gång under filmens lopp så blev jag irriterad och hetsade upp mig själv så att jag varken kunde sitta still eller tyst. Jag blir arg pga. filmen, för den är så idiotisk.

Den är faktiskt så dålig att jag inte kan låta bli att känna att polisbrutalitet är den enda rätta behandling mot de små svinen!

Normalt sett när jag sett en riktigt dålig film så brukar jag vilja att andra ser den, så jag inte är ensam om det och så jag får någon att diskutera det med. Men när det kommer till just den här filmen, så kan jag inte rekommendera den för någon, inte ens mina fiender. Se istället Cat Woman.

Efter en tur på IMDB visade det sig att den fulaste av ungar på vår jord heter Philip Daniel Boden. Tidigare var min absoluta "hatskådespelare" Haley Joel Osment, men inte nu längre:


PS. Han är ännu fulare "in motion". DS.

No comments: