Tuesday, December 04, 2007

Two down

Den andra intervjun var idag och jag väntar på besked som bör komma i början av nästa vecka.

Bleach-animen är verkligen katastrofalt dålig nu och jag varit det de senaste.... 150 avsnitten? I början var den så bra, så snygg och så spännande! Numera orkar jag inte ens se på det i fullskärm och story med karaktärerna är så otroligt pinsamma. Detsamma gäller dialogen.

Näe, istället håller jag på att införskaffa ett par nya kapitel av Naruto-mangan. Det är absolut inget narrativt mästerverk, det är inte alltid så galet snyggt tecknat, dialogerna känns ofta väldigt krystade men det är spännande! Ack, så spännande!

Jag har installerat trial-versionen av JustWrite idag och kommit fram till att det nog är ett av världens mysigaste program! Givet införskaffande av det vill jag lova, ev. med en Wacom Bamboo.

Puss.

No comments: