Sunday, May 11, 2008

Aldrig förr har så många tagit på min kuk på en dag!

Ursäkta topicen men det är sant!

I fredags var det kinky. Det var äntligen kinky!

Jag berättade tidigare hur jag behövt beställa nya byxor för mina förra gick sönder vid testning. Det nya paret kom samma dag som kinky! Ibland ska man ha tur! Och även om dessa sedan kanske också skulle gå sönder så hade jag varit och skaffat backup-byxor dagen innan; ett par svarta, tighta cykelshorts.

Jag kan summera kvällen såhär: Suverän!

Och äntligen, äntligen kan jag skvallra om vad jag hade som dräkt!


Jag hade:
  • Superduper-tighta latexshorts
  • Otroligt tight latexlinne
  • Schyssta latexhandskar
  • ...och så var det ju den där grejen... En latexgasmask med en 40cm lång dildo på!
Success!

Jag vann bästa dräkt på sittningen med motiveringen "Tightast och Äckligast!". Jag är mycket, mycket nöjd! Fan om jag inte vunnit i år!

Totalt kostade dräkten nog runt 2000-2500:- om vi inkluderar alla byxor och rakapparaten. Summa summarum: Lätt värt!

Som pris för Tightast och Äckligast fick jag dessutom ett jävligt oväntat pris:
En stor låda full med VHS och DVD-porr!

Alla som kom på mellanfest hos mig fick ta en film var! Success!

Det kom betydligt mer folk än väntat på mellanfesten också kan jag säga. Men men, inget negativt i det!


Först trodde vi alla att där bara fanns VHS-porr, så intresset var måttligt. Sedan sa något:
"Men det finns ju DVD:er också!" och Swoosh så var de tagna!

På mellanfesten såg vi även till att fira en god vän till mig riktigt rejält också! Jag och två vänner hade fixat tårta och en present åt honom. Jag tror dock att vi tände på ljusen på tårtan lite väl tidigt och det blev ingen great success men det är tanken som räknas!

Vi fick avstearinisera den innan någon fick äta. Det är nu två dagar senare och jag har fortfarande 3/4 av den. Den blir nog slängd idag.

Anyhow! Presenten! Success! En 1.8m lång penis! Han kunde inte bli annat än glad!

Kvällen var toppen! Glatt humör, många bra dräkter (jag kan inte annat än älska den min fagra flickvän hade!), mysigt tema och samma kväll som folk äntligen lämnat in sina examensarbeten så folk var redo att fira!

Massor av bilder finns på mitt galleri:
http://gallery.kizozik.com/thumbnails.php?album=59
Där finns även bilder från 2007's kinky samt 2006's.

Jag ska väl även passa på att be om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag. Fler inlägg kommer! Förhoppningsvis kommer ett bra ett redan imorgon! Så nu kan DUUUUUU (DU vet vem DU är) sluta gnälla på MSN hela tiden! (=D).

Nu ska jag äta glass och äntligen slappna av lite.

No comments: