Monday, May 26, 2008

Batch update

Hej Hopp, allihopa!

Först och främst; Eurovision Song Contest.
Ja... Jag såg på det. Till mitt försvar var det dock tillsammans med min flickvän.
Anyhow, Perelli får för tusan dra ned lite på spacklet, va? Jösses, hon är ju läskig då hon står på scenen med döskalleögon!

Men något ännu läskigare att titta på var Portugals bidrag. Jag är ledsen (not really) att behöva säga detta men det första jag tänkte var "Häxan i Lilla Sjöjungfrun!" (Dvs. Ursula)

Kolla på detta och säg om ni inte håller med!

Det är den nedre bilden som är Ursula från Den Lilla Sjöjungfrun och den övre är alltså Portugals bidrag.

Jag såg på Indiana Jones igår och om än mitt sällskap gnällde så tycker jag den var helt okej! Det var en matinéfilm till 100% och man fick ta den för vad den var men jag tycker den fungerade. Jag erkänner att det fanns stunder då den blev lite fööör mycket och man nästan ville titta bort men annars var den störtskön!

Rekomenderas!

1 comment:

Anonymous said...

hahah! klockren liknelse med Ursula!!;D verkligen..:)och jag kan hålla med om att Perellis make up is a little too much!!!