Monday, May 19, 2008

Signerat kontrakt och en ful skadad gås

Idag var jag på mitt tredje besök hos Grin i Göteborg. Nu är kontraktet påskrivet och jag mår bra, mycket, mycket bra!

Häromdagen gick jag och tjejen för att kolla till den skadade anden Andy. Vi kunde inte hitta honom, så jag antar och hoppas att kommunen varit dit och skjutit honom a la Duck Hunt.


Men vad tror ni att vi hittar istället? Jo, en skadad gåsrackare! Den här hade skadad vinge istället för ben och den var gnällig som tusan! Det är klart det är lite synd om den här också men den var för ful för att få lika mycket sympati som söta Andy.

Jag kallar honom Smörgås för jag har rolig humor.


1 comment:

Anonymous said...

Ne, gud vad elak du är! Imorrn är det din tur och DU som får ringa kommunen och kolla om de kan hjälpa honom/henne med sin skadade vinge. Elaking!