Tuesday, May 20, 2008

Jag behöver ingen ny mobil

Den mobil jag har nu, en Samsung D900 Ultra Edition tycker jag är skitbra på den kan. Den är snabb som tusan i menyerna och den har alla funktioner som man faktiskt behöver. Ändå, trots detta, har jag fastnat med tanken att jag borde skaffa en ny mobil.

Jag vet inte riktigt varför. Jag har inte riktigt lyckas hitta vilket argument jag använder mot mig själv för att hävda köpet men de senaste dagarna har jag spenderat på tok för många timmar på att läsa upp mig på diverse mobiler.

iPhone? Viewty? HTC Diamond? N95? Jag hittar fel med samtliga, så jag vettetusan vad jag kommer göra. Jag hoppas verkligen att jag lyckas övertala mig själv om att jag egentligen inte behöver en ny mobil, så sparar jag 3-6000kr som jag kan lägga på annat.



Usch, vad sugen jag blir...

Men nu till lite goda nyheter. Jag läste precis (http://devblog.thebehemoth.com/) att Castle Crashers äntligen är klart! Eller för att citera skaparna själv:
Castle Crashers is completely completed!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kommer dröja innan det släpps på XBLA i och med alla tester osv. som spelet måste köras genom men ändå, det är inte allt för långt kvar nu! Det kan mycket väl bli det bästa spelet till XBLA hittills tror jag!

No comments: