Thursday, May 15, 2008

Lite tråkigt att man har jobb...

Idag steg jag upp kl.6 för att tillsammans med goda vänner bege oss till Nordic Games i Malmö.

Jag måste summera dagen som följande: Toppen!

Själva mässan var en besvikelse och jag trodde att det skulle vara större, bättre och hålla bättre struktur. Det "jobbigaste" var att jag inte kunde söka jobb som alla andra. Givetvis är det suveränt för mig men på någon nivå blev jag lite avis på mina vänner som kunde få försöka sälja sig själva. Det låter sjukt men så kändes det. Dock är jag otroligt nöjd med min situation och jag är överlycklig över mitt jobb på Grin, så missförstå mig inte!

Bilresan dit och hem dock; otroligt trevligt! Vi ska fortsätta diskussionerna på måndag tillsammans med lite öl.

Looking forward to it.

No comments: