Tuesday, September 23, 2008

Hamster-Man! (Del 2?)

Fast forward.

I och med packning så tvingas jag gå igenom alla mina grejer och denna gång gör jag det med attityden; "Behöver/Använder jag det inte så slängs det."

Hittills har jag slängt 12 (tolv!) fulla kassar med grejer! Då räknar jag inte med klädkassarna!
Det är kassar med tangentbord, hörlurar, ljudkort, högtalare, hårddiskar, sladdar, gizmos, gadgets, prydnader, glitter, kardborreband, mobilkartonger, osv. Det mesta av sakerna fungerade fortfarande dessutom!

Jag har ingen aning om att jag hade så mycket av vad vissa kallar "skit".

Jag kom även på i helgen att jag eftersom väggarna och taket i min GBG-lägenhet är vita, så ska jag möblera med vita möbler. Det är bara ett problem med det:

Alla mina möbler är svarta.

Så i dagarna har jag gett bort mina två skrivbord, TV-bänk, en TV (21", inte min 47"), två soffbord, en kontorsstol, en sängram, en säng (90cm, inte min 160cm) och bestämde idag att byta min microvågsugn med en tjej i samma byggnad mot fem bananlådor.

Allt det här känns så... Inte alls jag.

PS. Jag ber om ursäkt för att jag inte har haft så många bilder i bloggen på senaste. Jag vet att text är jobbigt.

1 comment:

Anonymous said...

jäklar vilken radikal förändring!!:O kan du omvända mig med?!
miss you
kramar