Friday, September 12, 2008

Äntligen helg

Äntligen helg, en mycket ointressant och oinspirerande rubrik men ack så sann! Nu jävlar är det skönt med ett par dagars ledighet! I tisdags blev jag riktigt förkyld och har sedan dess gått på Alvedon, Ipren och halstabletter.

I normala fall hade jag gått hem från jobbet redan på tisdagen och stannat hemma tills jag blev frisk men den här veckan har vi arbetat inför en deadline så jag har känt att jag verkligen vill dra mitt strå till stacken och jösses vad trött jag har varit på kvällarna när jag kommit hem! Min tjej måste vara riktigt less på mig som kommer hem om dagarna och säger:

"Hej älskling! Åh, har du gjort middag! Fan, vad snällt" *Tugga, tugga, svälj.* "Det var jättegott älskling. Gonatt!" *Snark*

Idag har jag dessutom jobbat över för att hinna med det vi skulle göra men ikväll bör åtminstone jobbstressen vara borta och jag ska göra mitt yttersta för att frammana lite extra energi.

Jag är fortfarande förkyld och ska försöka använda helgen till att vila mig frisk.

Sovmorgon imorgon!!!

No comments: