Monday, September 01, 2008

Slottsmarodörerna!

I slutet av förra veckan införskaffade jag Castle Crashers till XBLA.

Det kan mycket väl vara det bästa spelet till den plattformen hittills tillsammans med Bionic Commando: Rearmed och Soul Calibur.

Jag har spendet X antal timmar med detta lilla lir och jag känner mig frälst. TV-spel är bättre än religion. Jag spelar med en karaktär när jag spelar själv och en annan när jag spelar tillsammans med min flickvän. Tyvärr strular online-play då jag inte lyckats ansluta tilll ett enda public game ännu. Detta är något jag hoppas att det ska lösas snart, annars blir jag riktigt ledsen i ögat!

Det är ingen mening med att jag i detalj går igenom spelet utöver att nämna att det är ett Beat 'em Up från killarna som gjorde Alien Hominid, något som i sig borde räcka för att ni ska kolla upp det om ni inte redan vet vad det är eller kanske rent av har köpt det.

Xbox Live only, go get it!


No comments: