Tuesday, July 08, 2008

Grid, 7 spelaren, LAN

Jag och en polare/kollega på jobbet provade att LAN:a Grid idag på lunchen och märkte; jösses, det här är ganska kul!

Kort därefter hade vi två spelare till med oss på kontoret och det blev ännu bättre!

Efter jobbet var vi totalt sju spelare som LAN:ade ihop och jösses vad roligt det var och jävlar vad svårt det var att inte bara skrika ut av lycka, överraskning, vrede och panik ibland, bland andra som fortfarande arbetade.

Vissa klarade det tyvärr inte...

Anyhow, ett helt okej spel som verkligen blev superroligt i LAN med många spelare!

Jag ser fram emot att spela det igen imorgon!

Nu är jag hemma om 30 min och då är det dags att börja tvätta...

1 comment:

Anonymous said...

tjena. de verkar riktigt kul dedär ! men själv så kan jag inte få in ngn i samma nätverk på min lan server. du vet inte om de är ngt specielt man måste göra ? om du vet så har du min mail här Josefssonj@live.se