Sunday, July 20, 2008

SoetAmy; över 500 gamerscore

Här sitter jag nu i min badrock, alldeles rynklig efter en väldigt lång och varm dusch med ett glas juice till höger om laptopen.

Det är lite smågrått utanför men det verkar inte vara mycket till vind och trots att det är något liknande en skog i vyn genom fönstret här framför mig så ser jag inte en enda fågel. Inte hör jag någon sjunga heller.

Jag har ingen musik eller liknande igång, TV:n är avstängd, spisen likaså och det verkar inte som om någon annan lever i huset.

Det finns ingen tid för mig att passa förrän det är dags att åka till jobbet imorgon och det är bara lite disk i diskhon, borden är torkade och sängen bäddad.

Allt känns väldigt... Lugnt.

Det jobbiga nu är att jag saknar min kära så. Hon jobbar till mitt i natten och kommer inte sova här inatt med mig... Typiskt.

Juicen tog slut medan jag skrev det här. Nu går det bara utför...

1 comment:

Anonymous said...

Nu tycker jag faktiskt att du får ta och uppdatera här lite (även om jag gillar senaste inlägget). Puss!