Friday, August 08, 2008

1 000 000 bjudet

1 000 000:- bjudet för lägenheten!

... Men inte av mig. Imorse kl. 0915 (ungefär) kom ett bud som klådde mitt. Han/Hon/De höjde med 100 000 på ett bräde till 1 000 000:-.

Därefter kände jag mig inte sugen på att vara med längre.

Jag vet inte om budgivningen är slut nu men jag skulle tro det.

Lite synd men det är bara att ta smällen och leta vidare, jag måste ju till Göteborg.

På väg till tåget såg jag en mosad (troligtvis överkörd) gul liten kyckling (tror jag det är). Riktigt äcklig syn men lite fascinerande på samma gång med inälvor och sånt där som killar gillar. Jag fotograferade i alla fall detta och har bilderna öppnade på min laptop.

Det är lite kul faktiskt, då en kvinna på sätet bakom mig såg vad jag hade på skärmen och bytte plats! Så det ska bli kul att se vad som händer när någon sätter sig bredvid mig. Jag hoppas på att det blir något i stil med en känslig 12-årig liten flicka, eller något.

Jag skulle gärna lägga upp bilden här på bloggen men jag tror den bryter mot "inget stötande material", etc. Men jag lägger upp en pixlad version, så man förstår innehållet men förhoppningsvis blir man inte stött av den. Orginalet är betydligt mer slemmigt och mysigt.

No comments: