Thursday, August 21, 2008

Here we go again

Just nu sitter jag på tåget hem påväg mot Skövde, lite senare än vanligt. Klockan är strax efter 20. Detta pga. att jag har varit på två lägenhetsvisningar idag efter jobbet.

Den första kändes inte alls bra. Den var rent av sunkig och hade nog världens sämsta planlösning för sina 68kvm. Trots all denna yta så var det mesta hall där jag kan ställa mina skor, plus att den var ful och hade gamla vitvaror, inget eluttag i badrummet, osv.

Den andra däremot; den gillar vi skarpt!

Det är nog en lägenhet som inte faller alla i smaken. Eller rättare sagt, det är nog en lägenhet som faller få tråkiga svenskar i smaken. Svenskar, såna där som är rädd för något med lite attityd. Den här lägenheten, den är fierce (Project Runway TM)!

Den sticker ut lite kan vi säga and I like it! Imorgon ringer mäklaren och frågar om jag vill vara med i budgivningen. Med största sannolikhet ska jag vara det. Summa är inget jag tänker ta upp i bloggen i dagsläget; tänk om mäklaren tittar.

Well, här är lite bilder på den:










1 comment:

Unknown said...

Ser trevligt ut. lite väl blått kanske?