Wednesday, August 13, 2008

Bionic Commando Rearmed - KÖP

Hejsan alla!

Äntligen är Bionic Commando Rearmed ute på XBLA och så som jag förstått det, snart på PSN och PC. Jag har spelat spelet ganska många timmar på jobbet (då det är GRIN som gjort det) och måste säga detta: KÖP DET!

Det utan tvekan mest polerade spelet till XBLA idag (nämn inte ens Braid i detta sammanhang...) och dessutom ett av, om inte det roligaste!

9.4 på IGN.com, det högsta betyget ett XBLA-spel fått där!
Video review finns här:
http://xbox360.ign.com/dor/objects/14228706/bionic-commando-2d/videos/bcrearmed_vidreview_080808.html (13/8-08)

Jag kommer att spela igenom det igen hemma, hitta alla secrets och njuta av varenda sekund!

Förlåt IGN, jag snor den här bilden av er. Hope it's cool.

1 comment:

Anonymous said...

Å IGN:s vägnar vill jag bara säga att det inte är cool! Bara så du vet. :P