Monday, June 23, 2008

2-1 till männen.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, jag vet. Men erkänn, det händer betydligt oftare nu för tiden än förr? So stop bitchin'!

Det är väl huvudsakligen två saker som hänt sedan senast och det är den där stunden kallad midsommar samt att jag nu har Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots i min ägo.

Vad jag tycker om spelet väntar jag med tills jag klarat hela; just nu är jag på Act 4.

Midsommar däremot kan jag väl spoila om det ska vara så. Den var helt okej. En mycket trevlig dag och kväll. God mat, en del trevliga människor och kubb. Jag var inte direkt en vilde när det gäller supandet, då jag på 8h drack 99cl öl och en snaps.

Tyvärr vann kvinnorna kubben i år. 2006 och 2007 vann männen, då jag båda åren avgjorde och fällde kungen. Kvinnorna vann i år, fair and square men en sak är intressant och det är att -06 och -07 så spelade vi tre omgångar. "Bäst av tre" alltså. I år spelade vi bara en rond, kvinnorna vann och sen var det slut... Intressant.

Nåväl, 2-1. Kjoltygen kan inte ta ledningen förrän tidigast 2010.

1 comment:

Anonymous said...

Det KAN ju bero på att kubben spårade ur redan efter en omgång. Tror inte någon egentligen hade klarat ytterligare en omgång. Då hade väl hela staketet åkt åt skogen och jag arg på Fredrik på riktigt. =P