Wednesday, June 11, 2008

Kung Fu Panda till PC

Tåget har fortfarande inte åkt, så just nu är det 40 min försenat. De pratade ut i högtalarna precis att vi strax ska åka men det var vad de sa för 30 min också.

Under denna tid har jag hunnit prova på spelet Kung Fu Panda och låt mig säga; jösses vilket skräp! Det hela färgas nog lite av det faktum att det var på svenska! "Drakkrigaren"... Okej.

Dessutom spelade jag med tangentbord och inte gamepad men trots detta så märker jag ju att detta verkligen inte är ett bra spel! Fighting-system utan djup, tråkig plattformkontroll och otroligt karaktärslöst gameplay överlag.


Jag är jäkligt sugen på att prova på LEGO Indiana Jones men jag överväger att inte spela det till PC och istället köpa det till PS3/360 i slutet av månaden när första lönen trillar in.

Nu ska jag se på One Piece!

No comments: