Wednesday, June 04, 2008

Good job!

Som man kanske kan gissa sitter jag nu på tåget mellan Göteborg och Skövde. När jag väl är framme i Skövde ska jag äta Tacos! Mumma!

Jag är en sån där som gillar mitt jobb! Uppenbarligen. Hittills har jag roligt nästan varenda minut jag är där. Hittills har jag dessutom ätit god mat varenda dag till lunch:

Måndag: Nå pastajox med pepparmumbojumbo och grädde! Mycket gott, mycket fett och mycket dyrt. Förutom det sista så var det suveränt.

Tisdag: Köttbullar! Otroligt gott! Ganska dyrt för att vara köttbullar men köttbullar är alltid värda pengarna!

Onsdag: Idag åt jag den godaste maten än så länge denna vecka; Thaikäk! 50:- för kycklinggryta, panangcurry, bambuskott, ris och ris. Suveränt gott, väldigt mättsamt och otroligt bra pris. Dit ska jag igen någon gång! Problemet är bara att jag hittar inte till något av ställena vi ätit på själv... Göteborg är hur stort som helst!

Förresten så äger jag nummer fyra på "The 25 Most Disturbing Sex Toys":
http://www.cracked.com/article_16032_25-most-disturbing-sex-toys.html

Det är lite roligt men inget jag skrytit om på kontoret än. Jag tror jag väntar lite längre innan denna sida får krypa fram... Typ ett halvår.

No comments: